felixboiboi

CHROME VOX

Difficulties Expert Expert+
1 3

Mapper: felixboiboi This map is ok its vibro btw i tried making it better than the current chrome vox vibro map bu bean zoop as i find that one outdated and boring did i do a good job No lol e…

felixboiboi

M-E

Difficulties Expert Expert+
3 1

Mapper: felixboiboi ex plus – fixed old ver ex – lolilighter auto mapper

felixboiboi

cathedral

Difficulties Expert+
0 2

Mapper: felixboiboi yeah no one will pass this kek. well the end i can pass it all except those spirals :bruh:

felixboiboi

One heart

Difficulties Expert+
1 1

Mapper: felixboiboi 250 bpm what genre is this dance core? speedcore? hardcore? idk BUT I FUCKING LOVE IT rubics cube – jumps – bursts small 1/2 vibro section i know right cringe!!…

Categories